AIS Contact Center (English)
4 Jan 2024
แนะนำเพื่อน
Job Description
- Dealing with foreign customers via the telephone
- Provide customers with product and service information
- Handling customer enquiries and solving problems
- Concerning company services and products
- Other duties as assigned
รายได้เพิ่มเติมนอกเหนือจากฐานเงินเดือน
- ค่าเบี้ยขยัน
- ค่าพาหนะ
- ค่ากะ
- ค่า Competency
- ค่า Incentive
- ค่าภาษา
Qualifications
- Bachelor’s degree in any fields
- Good command of spoken and written English
- At least 550 TOEIC scores
- Service-minded and customer-oriented Workflow Process & Algorithm
- Interested in mobile technology
- Able to work in shift
สวัสดิการ
- สิทธิประกันสังคม
- ประกันสุขภาพ ประกันชีวิต
- โปรโมชั่นค่าโทรราคาพิเศษ
- เงินช่วยเหลือกรณีบิดา มารดาเสียชีวิต
- ทุนการศึกษาบุตร
- สวัสดิการของเยี่ยมไข้
- สหกรณ์ออมทรัพย์
- Fitness สปา และคาราโอเกะ สำหรับพนักงาน
- อบรมความรู้ หลักสูตรใหม่ๆ อยู่เสมอ
สถานที่ปฎิบัติงาน
- อาคารพหลโยธินเพลส เขตพญาไท กรุงเทพฯ
คุณสุชาดา โทร 02-029-2564
Email : suchadnn@ais.co.th
LINE : @accrecruit