ร่วมงานกับเรา: AIS Contact Center (English)

AIS Contact Center (English)

4 Jan 2024 แนะนำเพื่อน

 

Job Description

  • Dealing with foreign customers via the telephone
  • Provide customers with product and service information
  • Handling customer enquiries and solving problems
  • Concerning company services and products
  • Other duties as assigned

รายได้เพิ่มเติมนอกเหนือจากฐานเงินเดือน

  • ค่าเบี้ยขยัน
  • ค่าพาหนะ
  • ค่ากะ
  • ค่า Competency
  • ค่า Incentive
  • ค่าภาษา

Qualifications

  • Bachelor’s degree in any fields
  • Good command of spoken and written English
  • At least 550 TOEIC scores
  • Service-minded and customer-oriented Workflow Process & Algorithm
  • Interested in mobile technology
  • Able to work in shift

สวัสดิการ

  • สิทธิประกันสังคม
  • ประกันสุขภาพ ประกันชีวิต
  • โปรโมชั่นค่าโทรราคาพิเศษ
  • เงินช่วยเหลือกรณีบิดา มารดาเสียชีวิต
  • ทุนการศึกษาบุตร
  • สวัสดิการของเยี่ยมไข้
  • สหกรณ์ออมทรัพย์
  • Fitness สปา และคาราโอเกะ สำหรับพนักงาน
  • อบรมความรู้ หลักสูตรใหม่ๆ อยู่เสมอ

สถานที่ปฎิบัติงาน

  • อาคารพหลโยธินเพลส เขตพญาไท กรุงเทพฯ

คุณสุชาดา โทร 02-029-2564
Email : suchadnn@ais.co.th
LINE : @accrecruit

เพิ่มเพื่อน ACC Recruit

//]]>